onsdag 11 november 2009

Älskar mitt radhusområde!


Hej alla gullisar!
Jag ville bara visa hur underbart det är att bo här. Vi har fin utsikt från trädgården med kvälls sol, vi har nära till naturen, och ändå ganska nära till stan. Det tar bara en dryg halvtimme med bil, om man åker tillräckligt tidigt. Fast jag brukar ju bara köra in mitt på dagen.

Och framförallt älskar jag våra grannar. De är precis som vi. Inte för att jag är rasist, men det kan ju bli lite jobbigt med en massa konstiga människor som firar en massa konstiga saker mitt i nätterna, och som tycker man är dum för att man tar en drink när det är fest. Eller som ska ha en böne utropare i kvarteret. Och våra grannar är inte såna där konstiga typer som dömer en bara för att man inte pluggat hundra år på universitetet. De är ju trevliga utan det. Och vi pratar ofta om intressanta saker, som heminredning och trädgården. Det är så jätte kul att ge varandra idéer. Fast min trädgård är nog ändå finast. Tihi.

Vi brukar göra en massa kul saker ihop också, som att ha ljusparty och sånt!

Bilden har jag förresten tagit när jag provat sol nedgångs läget på min fina kamera!

Pussipuss!
/Tedrickaren

6 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. nu börjar du bli lite creepy..

    SvaraRadera
  3. Älska kommentaren "inte för att jag är rasist MEN..."

    folk är så jävla dumma i huvudet!

    SvaraRadera
  4. Ja, du Emster, vi kan väl iallafall gissa att just den formuleringen inte letade sig in där av en slump. Frågan är om inte Tedrickaren bor i Vellinge...

    SvaraRadera
  5. hi hi, så myzzzzigt ni verkar ha det ...

    SvaraRadera