tisdag 31 januari 2012

Ett logistiskt helvete

Nu stundar planeringen inför sommaren.
Det kan bli tufft. Vi är många som ska få ihop semestrarna. Lever du i Kärnfamiljen? Tycker du det är tufft att få ihop era två uppsättningar semester? Jag ska få ihop min med exets, med hennes nye:s, med Glitterflickan och med hennes ex. Han har nog ingen ny som är så seriös att det ska pusslas semester, tack och lov. I år. Men det kommer säkert. Fan att han inte kunde få ihop det med mitt ex. Då hade det varit så lätt allting, men näääääääääj, hon skulle ju ställa en massa krav på sin näste grabb, bara för att hon liksom lite gick på pumpen sist. Håhå, ja ja...
Exet tänker dock plugga snudd på hela sommaren, så hennes önskemål om veckor var ganska spartanska. Jag, å andra sidan, har fem extra veckor sparad semester innestående. Jag tänker fanimig vara ledig i sommar. Det behöver jag.

Det ska finnas gott om tid att hälsa på Nära och Kära och åka till stranden och plåta och... Ja. Sånt.

Och Grilla.

Och fotografera. Sa jag det?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar